för fort ...

Torsdag
Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen , sören va fort veckorna går! Helt sjukt .
På ett sätt är det bra för lovet närmar sig ju :D ! men endå känns lite konstigt, såhär fort brukar det väll inte gå ?
Aja ett prov till avklarat idag , historian , så nu väntar bara No prov på tisdag och psykologi inlämning på onsdagen.
Såfia har ju varit sjuk hela veckan så vi har inte kunnat utveckla vårat psykologi arbete ngt vidare, men vi får väll ta och göra det nästa vecka då .


Veckans schema:
Måndag: Matteprov del 1
Tisdag: Matteprov del 2, Tennis
Onsdag: plugga historia.
Torsdag: Historia prov.
Fredag:Fira såfia som fyller år den 20
Lördag:Shopping med kullman , fest?
Söndag: Spa med mamma <3

Idag efter skolan gick jag och staggnist tjejorna till donken och fastnade där i 1,5 timme :) myys .
Vi diskuterade mkt intressanta saker om många intressanta personer.

Ber förresten om ursäkt för att inte ha laddat upp ngt om ett land på länge så jag ska ta tag i det ikväll hade jag tänkt!

Nu ska jag och Ludde ut och skutta över strandskogens ängar ;) hahah
So long <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie (y)

"staggnist tjejorna" haha tur att inte jag var en av dom för jag är KAGGNIST :D pussss!

2008-10-16 @ 19:17:42
Postat av: Nathalie

sv: okeej vad bra! jo samma här :) haha ja visst är dt! alla har sjukt snygga kläder ju :D

2008-10-16 @ 19:48:01
URL: http://nattaaalie.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Hihi- sörry! ;)

Men du- det låter som en bra idé! =)



Åhåhåh JÄTTEFIN header!!

Håller med dig om att veckorna går fortare nu för tiden än vad de gjorde förr! Knas..



Syns imon sötnos! :D <33

2008-10-16 @ 20:02:05
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0