Vatikanen

Om man är i Rom måste man enligt min Fader besöka Vatikanen. ( Jag kallar det Påvens ställe)
Vatikanen är den plats där påven "bor" och om nu påven dör är det där det sänds ut sån där svart rök och det är också där den nye påven blir utsedd.
Om ni har sett Eurotrip har ni också sett vatikanen förresten! :D Det är där Killen äntligen finner sin Mike eller va hette hon ?
Älskar den filmen :D hahah, men aja.
Här kommer lite bilder från när vi var där -0
7.
Eftersom det är väldigt kristet måste man täcka knäskålar och absolut inte visa axlarna när man ska gå in så jag fick sätta på mig en enorm långkjol och en kofta i 40 graders sol :O
V
Väl inne i "påvens hus" såg det ut såhär :) det var så otroligt mkt större än det ser ut och alla bara gick runt och gapade,   
Inte jag förståss ;) hahah , kanske lite (A)
Det var i allaf det mest otroliga stället efter , eller nej platsen jag kommer lägga in i nästa inlägg var grymmare! Men nu ska jag till Elin så det kommer antagligen inatt :D ,  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0