Julia helg alltid lika skönt :D

Ojojoj, vilken underbar helg!
Helgen spenderades med Kullman och Juliiaa, ( 90% schuulia).
På fredagen servade jag och kullman en massa människor som åkte runt och kollade på konstrundan genom att sälja kroppkakor. Mkt trevligt att äntligen få snacka
med kullman om (höhö) det vanliga igen ;) . Efter det drog vi hem till mig och då kom Juliaaaa :D. vi hade inget för oss så vi smsade erik och fråga om vi kunde komma bort och spela Rockband, och Ofc så schysst som killen är gick det prima :)!
Vi kollade också på filmen Tenacius D där , otroligt bra film med Jack Black!
Kullman mesen stack en halvtimme tidigare och Julia och jag åkte hem till Nybro.

På lördagen vaknade man hos underbara julia :D. vi nötte data hela dagen lång och vid 8 skulle vi till Emme som höll i lördagens förfest :D!
Och shit , bilder från den festen kommer kan jag ju lova ;) hahaha , där behövs verkligen "en bild säger mer än 1000 ord" 
Men jag träffade endå helt underbara människor hela kvällen och den avslutades med en ganska lugn pratstund på 1,5 timme :).
Jag saknar redan nybro :( hahaha ofta man saknar världens ände ;). Antagligen för att Julia bor där såklart :D haha men nu har jag en läskig och nervös vecka framför mig i allaf, med samhälls redovisning och meckyfest :D.
(ursäkta om det blev lite kortfattat men jag är väldigt trött och ska nanna snart :D )


Byeee <3

 

Kommentarer
Postat av: Rebeckaärbästochjennyhennesfyllevän

haha ditt lilla fyllo :Dlova att skicka de bilderna senm ;D jag ska allt bedömma de med en skala :D

2008-09-29 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0