Central Park

Central Park :)
Central Park en varm Januari morgon -06

Eftersom jag är fullständigt förälskad i New york och än mer Usa tänkte jag att vi börjar där.
Jag ska försöka ge er mina favorit platser i New York och mina personliga favorit affärer.
Dessvärre lär detta ta ett tag eftersom jag verkligen suger på det här med att blogga  ;)
Men med hjälp av Josse och Jennie på Ea- tiden ska detta nog gå susen :) haha .
Eftersom jag absolut inte var intresserad av fotografering för 2 år sedan är min bror den stolta fotografen till alla bilder från New york.
(jag skulle uppskatta om ni inte kopierar dom)

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Hihi, gulledu! Det är inte så lätt att komma ihåg!..^^,



Åh härligt att du kommit igång lite med bloggen- ska bli jättekul att få se bilder o hära grejer från alla dina resor, inte minst New York som verkligen är ett drömresmål för mig!..=)



Självklart så ska jag hjälpa dig, ge dig tips osv.

Det är verkligen inte enkelt men man lär sig fort.

Jag totalsög i början!..



Kan länka dig i ett inlägg imon el. något också så får du en del av mina läsare om du vill det?! =)

Åh så ska jag fixa en kod åt dig så folk inte kan kopiera dina bilder så lätt!..



Ses imon babe- PUSS<3 =)

2008-09-22 @ 21:07:13
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Hihi, gulledu!

Det är inte så lätt att komma ihåg!..^^,



Åh härligt att du kommit igång lite med bloggen- ska bli jättekul att få se bilder o hära grejer från alla dina resor, inte minst New York som verkligen är ett drömresmål för mig!..=)



Självklart så ska jag hjälpa dig, ge dig tips osv.

Det är verkligen inte enkelt men man lär sig fort.

Jag totalsög i början!..



Kan länka dig i ett inlägg imon el. något också så får du en del av mina läsare om du vill det?! =)

Åh så ska jag fixa en kod åt dig så folk inte kan kopiera dina bilder så lätt!..



Ses imon babe- PUSS<3 =)

2008-09-22 @ 21:08:28
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Haha WOOPS SORRY :D

2008-09-22 @ 21:08:49
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: jennnie

sv: hahaha men jenny inte vill du väl att han ska vara helt ensam, ingen som tar hand om honom, hon tar hand om honom åt oss jenny! :D hah

2008-09-22 @ 21:18:30
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: jennnie

jättefina bilder:D (jag ska inte kopiera dem;) hihi

2008-09-22 @ 21:19:26
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Peeeea!

Men dah! då ska du och jag flytta till New york tsm för det är absolut den mest underbara saden i världen, har bestämt att jag ska flytta dig sen fan! :>

2008-09-25 @ 15:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0