GO TORSDAGAR!

Heey, Kort men underbar dag i skolan! Först hade vi Historia med en helgo kille ( tyvärr bara vikarie) iaf han hette Hugo någonting  och han va så jävla grym, han skulle snacka om typ Kung filip och alla andra historiska kungar heter ju ngt som Filip den store , eller likanande men han döpte kungafan till " Filip den sköne IV" ! hahahah. klockren ;)
Sen skulle killen självklart också demonstrera hur Drottning Birgitta hade varit i om hon levt idag och då började han med skrika med fallsett röst:
- JA DESSA JÄVLA POLITIKER, GUD SA TILL MIG ATT DETTA SKULLE VI ÄNDRA PÅ OCH DÅ SKA DE OCKSÅ GÖRAS!
tills han blev högröd i ansiktet. Ahhh herregud jag säger då de ;) haha
Men det bästa har inte kommit än!
Vi skulle 5 min senare kolla på en film( om diger döden -jippii-) och en tjej i klassen , Bella, klagade på att hon inte såg för Nisses huvud.
Gissa vad vår goa Hugo säger då? hahah
- Ja men flytta lite till höger då , För faan !
Hahaha aa som sagt synd att han bara vicka ;)

På rasten försökte vi (Jag, Josse, Jennie, Ida , Såfia, Elin och Hilda) Smyga oss upp till övervåningen där klassfotona tas och tjyva deras backgraund lite, men nepp lyckan stog inte på vår sida för SP08H tog visst sitt klassfoto för stunden. Men jag fick mig en snacki stund med Beckiis :D    Förresten bilderna vi(Josse) faktiskt lyckades ta kommer senare ikväll :D.

Vidare till sista lektionen för dagen :D.
Svenska.
På svenskan kommer läraren med den underbara ideen om att vi bara ska kolla på dirty dancing ( den gammla vertionen) hela lektionen. Tack Jenny, tack :)
Och efter många om och men om hur sören man ska få bilden tillräckligt stor för att få de minsta förståelse för filmen kommer vi igång med den 1,40 tim långa filmen.
Sen va de bara att slappna av och njuta av filmen, Betyg : Helt ok :)
Efter skolan som slutade kl 12: 05 gick jag och såfia på stan en sväng och sen va det bussen hem halv 2. Och nu sitter jag och chattar med Mackaan :D (som btw laddar upp på tok för lite bilder på sin bdb ;)

Byeee <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa, jag vet att du så jätte mega gärna hellre hade gått i min klass ;) med tanke på vad nyfiken du va din filur :D

2008-09-25 @ 21:14:36
Postat av: Anonym

oj glömde skriva vem de va ifrån :P Du får skriva lite om switcheeeer land me ;D

2008-09-25 @ 21:15:33
Postat av: MackaaN

ojojojoj ( a ) haha <3

2008-09-25 @ 21:28:53
Postat av: jennnie

hugo va så jävla ball! :D hah!

2008-09-26 @ 18:22:42
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: jennnie

sv: spökeeen? :O nej, aldrig att man vill missa det ju! det får vi ta igen! ;) hihihi

2008-09-26 @ 20:49:53
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0