07:30

Godmorgon, min mage kurrar som aldrig förr. Vaknar alltid vrålhungrig, och idag ska vi äta frukost i skolan (pga hälsoveckan) så jag måste vänta i mer än en timme till innan jag får frukost.
Men jag tror det är värt det, de skulle visst se ut lite som en resturang frukost med bär, frukt , kokta ägg osv. Sicken fredags lyx :)!

Idag blir det en annars vanlig skoldag och jag ska se om jag orkar gå en runda på stan efter skolan också. Såg världens sötaste topp igår på MQ, marinblå/vit rutig och samma färger fast blommig på en del ställen. Idag har jag en tråkig outfit så jag vet inte om jag lägger upp bilder på den senare idag eller om jag bloggar om något roligare.
Fick damp framför spegeln nyss för att en liten del av min lugg totalt spårar ur och står rakt ut! Efter föningen, vad jag än gör sprayar kammar fönar mer plattar inget funkar! den ska stå så. Så jag gav upp och satte mig för att deppa.
Så idag ska jag beställa en sån där pytteliten platt-tång av min klasskompis (vars pappa är frisör) som jag sedan ska använda för att hämnas på den lilla hårtussen i pannan, såhär kan det bara inte så ut :O!

Ha en bra dag så hörs vi efter skolan.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0