Behöver jag skriva vart jag är?

Ja som ni förstår är jag åter tillbaka i skolan, sitter på svenska lektion och vi jobbar med bloggar! Fick ett häfte med frågor om vilka bloggar vi läser och om vad tex vi skulle skriva om vi haft blogg. haha Hyffsat lätt arbete om man bloggar mer än 2 ggr om dagen-
Imon är vi lediga från skolan, wihoo, så ikväll är det disney kväll hos E-line, en klasskompis :).
Vi ska kolla på alla klassiker och äta gott hela kvällen, B&J  så klart. Det blir att hänga med henne direkt efter skolan så tyvärr kommer jag inte kunna blogga förrens sent sent ikväll, men med sovmorgon i mon kommer jag kunna vara uppe hur länge jag vill!
Nu måste jag börja läsa min väldigt konstiga bok, tidsräsenärens hustru? Läst den?
Jag ska skriva en 5 minuter redovisning + analys på den sen så nu gäller det att jag förstår den till fullo.

Ha en toppen dag så hörs vi inatt/kväll!
Ps, Högsta läsarantalet på länge igår! Tacktacktack , fy 17 vad glad jag blev när jag såg det nu! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0