Dubbelmatch

Godmorgon, Jag vaknade hos Becka i morse och var tvungen att ringa pappa direkt eftersom jag var tvungen att hinna hem innan dubbelmatchen som börjar om en timme ungefär, Jag har inte ens an aning om vem jag spelar med? Så det ska bli intressant. Om vi vinner går vi vidare till Semifinal i morgonbitti klockan 10.
Mamma och pappa är ute ur huset hela dagen/kvällen , dom var visst bortbjudna så jag har huset för mig själv och ska kanske ta och bjuda över någon senare, Beror på hur matchen går (går det för dåligt vill man inte va med mig efteråt :) haha)
Men strålande sol är det här iallf! Hur är vädret hos er?
Mitt läsarantal har ökat på sista tiden och hållt sig där! Så jag blir lika glad varje gång jag kollar på statistiken nu för tiden! :D
Keep it up readers!
Och en sak till, en läsare skrev att jag var väldigt lik en i The hills, (heter det så? har faktiskt ingen koll på den serien) Hon skickade till och med en bild! Haha , Jag tycker inte det är ett dugg likt faktiskt, vad tycker ni?


Nehe nu måste jag byta om och slänga ner racket i väskan, Vi hörs efter matchen. Önska mig lycka till! 

Kommentarer
Postat av: julia

DU ÄR FAN SNYGGARE!:D

btw, kolla in min blogg;)<33

2009-04-12 @ 20:53:20
URL: http://sonofagun.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0