Emo, nejtack haha.

Tjena, sitter på media produktion och gör en helt-okej-kul powerpoint redovisning om Kalmardomkyrka. Eller "helt okej kul" är väl att ta i men den måste göras så ja, you get it.
Vi tog en paus och knäppte lite emobilder, hahaha Grymt fula blev dom, är inte van vid att låtsas va emo som ni kanske vet. Solen skiner på stagg för trejde dagen i rad och det var till och med så jag inte frös i skinnjackan i morse! Helt otroligt.
Efter skolan blir det en runda på stan med Julia, (tror jag) så jag kommer inte hem förrens sent, kanske framåt 6-tiden.
Spinning idag på EA-tiden , skolan har hälsovecka så vi får det gratis på friskis och svettis! + att vi missar lite lektion så det är helt klart värt det.
Ha en bra dag tills vi hörs och plugga inte ihjäl er i det fina vädret. :)



Ja, jag säger då de, tro inte att vi var seriösa för fem öre nu bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0