Första skoldagen, check!

Tjolahopp!
Precis som jag trodde slutade jag en timme tidigare och kom hem halv 4, stålande planering de där måste jag säga.
Första lektionen idag = första läxförhöret efter lovet, bra start! Nej men det var faktiskt väldigt lätt och jag kunde alla svar så. (haha vilket oväntat självförtroende? )
Den här veckan är därremot lite smått pluggig, tyvärr.. Men ska göra så gott jag kan med blogg och vänner och allt!
Mamma och pappa far till Rom på torsdag och jag är hemma själv med bror i 5 dagar, = WOHO! hahaha,
Eller ja vi får se hur mkt WOHO jag vågar mig på ;) haha.

Sitter och knaprar i mig världens godaste mellanmål Kellogs K, och ska iväg på tennis nu. Blir 2 timmar idag eftersom det visst var vårstädning idag. yey.
Vi hörs ikväll nu ska jag trycka i mig lite Kellogs till, måste ju ha något i magen när jag röjer på plan.
ciao

Kommentarer
Postat av: dardan

Fan va najs me ff. Kommer förbi då:)

2009-04-21 @ 22:02:37
URL: http://daddedudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0