Godmorgon

Åker med mamma idag så fick en liten lucka i morgon shemat. Lång dag idag, går till 20 i 4 , men den nya psykologiläraren vi har då verkar vilja komma hem så fort han kan så vi får alltid gå minst 40 minuter  tidigare, lika spännande att se om man hinner med bussen varje onsdag! Haha.
Direkt nu på morgonen har jag en powerpoint redovisning.. Efter att vi har arbetat med det i 4 veckor är man lite lagom less på det så skönt att få det gjort.

En läsare frågade igår om jag kunde skriva dagens outfit på gårdagens "dress" så jamen javisst kan jag det! Och jag är bara glad att du frågade, jag behöver lite tips på vad som gör bloggen bättre :)
Here you go:



Vitt linne/miniklänning - Topshop
Cheapmonday jeans - Kompaniet
Skor - Din sko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0