I skolan

Gomorgon allihop.
Sitter på mediaproduktion just nu, första gången för dagen jag får tillgång till dator , får se om det kommer fler tillfällen senare :) , Vi jobbar med powerpoint, grymt tråkigt tyvärr. Men är nästan klar, tyvärr är klar inte samma sak som nöjd i det här fallet men jag orkar verkligen inte lägga ner mer tid på den..  Vi ska redovisa efter lovet så jag har lite tid på mig också.
Hur ser vädret ut hos er idag?
Just nu är det strålande sol här, inte ett moln så vitt jag vet än, men vädergubben sa att det skulle bli regn i eftermiddag, vi får hålla tummarna för motsattsen helt eneklt, Såfia och jag ska gå på stan efter skolan och jag ska hitta någon fin sommarklänning, thats my goal for today:D. Gjorde ni förra inläggets personlighets test förretsen? Stämde det? Skulle vara kul att veta att det inte bara var jag som fick en läskigt bra beskrivning av mig själv.

Nu blir jag snart påkommen av läraren här, hejsålänge! :D


Kommentarer
Postat av: JENNNIE

jag gjorde testet!! det stämde faktiskt!! inte jättebra kanske, då de sa att jag var konstnärlig (?!) hahah. Men annars så! ;D

vi ses snart, (sitter två meter ifrån varann, men ändå!) ;D <3

2009-04-08 @ 10:01:09
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0