In a hurry

Hey, förlåt för att jag inte har bloggat förrens nu men jag kom precis hem från skolan och vi har inte haft tillgång till datorer på det sättet under dagen. Men här kommer iallf ett inlägg :)!
Idag hade vi yoga i skolan, de som ville fick gå på lektions tid vill säga. (det otroliga var att det bara var 10 pers där?)
Jag har aldrig varit på Yoga faktiskt , så det var en upplevelse, och jag kan helt klart säga att det INTE är så lätt som det låter. Oerhört jobbigt. Speciellt för oss lite mindre smidiga barn som aldrig stretchar haha-
Vi hade ett pass på 1,5 timme, typ poweryoga? jag tror det var det. Och på ett sätt kan jag faktiskt säga att det var snäppet värre än spinning. Men som sagt man måste verkligen testa på det någon gång, för nu efteråt är det  väldigt skönt. Som med all träning ofs.

Jag har lite halv bråttom, ska ut och rida, första gången på 3 veckor tror jag. Och det ska bli väldigt mysigt att sitta på en lunkande rygg nu i solskenet. Visst låter det härligt?

Här kommer dagens ovanligt sportiga outfit, men kände lite för det efter spinning och yogan :)



Ursäkta min mobil bild , men har som sagt bråttom, ska försöka med bättre ikväll! :D
Adidas, Stadium
Skinnjacka
Tigerjeans, Kompaniet
Vittlång linne, Gina
Vita converse

Kommentarer
Postat av: JENNNIE

VILL OCKSÅ RIDA!! haha. så nu vet du :D

2009-04-02 @ 18:45:50
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0