It's fixar time

Tjolahopp.
Känner att bloggandet får ta stryk nu när vädret är helt underbart + att vi har påsklov! Men ska försöka hinna blogga igen senare. Pizzan igår var helt underbart god, vi åt Pollo(jag gjorde bort mig när jag beställde men de tar vi en annan gång ;) ) Kullman och jag delade på en Pizza, muma :D, efter det blev vi riktigt sugna på glass så vi gick ner till vattnet och köpte varsin strut. Ovanlig dag för Jenny Persson :) haha.
Vi vandrade runt och hade allmänt jätte trevligt.

Nu ska jag ut i solen och fota, har fått en sån jädra kick( tuggat för mycket tuggumi nu igen. )
Njut av vädret <3

Kommentarer
Postat av: JENNNIE

haha! ja gud jag fattade knappt att det var du en sådan gullig kommentar! haha :)

ja as härligt väder sommmar typ ju! schteeeeek.. hhah, saknar dig också ska du vetaaa! ha ett fortsatt bra lov! (gissa vad jag ska käka ikväll? beeeeen och jerrrryy hahahha :D var ju ett tag sen;) hhah.



blev du läskad nu??? pussspussss <3

2009-04-15 @ 18:12:54
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0