Lilla bilden, höhö

Tjena,
Riktigt skön dag idag! Fast de 2 första timmarna i skolan var samma sak som döden, somnade nästan på båda.
Men sen va de andra 2 inställda så :)! Satt kvar i skolan med Becka och 3 killar i hennes klass och snackade ett tag innan bussen gick, riktigt trevligt.
Tyvärr har jag en liten läxa denna kväll, så den ska jag ta mig tid att göra. haha,  Ska verkligen inte klaga egentligen, Jag har nu haft 4 läxfria veckor! Vad uti ... är det här? Förra terminen var ett rent helvete och nu överdriver inte jag, 24 prov hade vi tryckt in under den terminen.
Så det är väl bara tacka och ta emot. Efter skolan har jag inte gjort mycket, Joggade en liten runda med Ludde och körde hem moppen från service. Så nu har jag moppe igen, yey , jag kan speeda upp till 45!! ( grym ironi) Jag vill ha mitt trim tillbaka! snyft. Men bara en sommar kvar nu sen är det bil som gäller. :)

Dagens outfit:



Jeansjacka, MQ
Klänning, Topshop
Tights, HM
Converse


Kommentarer
Postat av: Elino

Du är ju sjukt snygg Penny! :D Sorry för att jag försvann förut, telefonen ringde och folk knackade på dörren, haha kaos :P . Ses ngn dag är ett måste! <3

2009-04-06 @ 20:13:22
URL: http://particolare.blogg.se/
Postat av: sofia

hot indeed! :D

2009-04-07 @ 10:56:41
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Julia

JÄÄÄVLIGT snygg klänning du!:D <333

2009-04-09 @ 19:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0