PÅSKLOV!

Tjosan hejsan, kravlade mig precis ur sängen och kan knappt få upp ögonen. Blev ganska sent framför datorn igår, fastnade bara helt enkelt. Nu sitter jag och är glad över att det äntligen är lov! Tacktack det var verkligen välbehövligt.
Dagen innehåller tyvärr endel plugg endå, men ska försöka få det överstökat innan påsklovet börjar på riktigt. Så slipper man tänka på det varje dag, "Jag borde kanske göra det där idag, men nech det är ju lov". Så lika bra att ta tag i det nu.
Tänkte blogga lite seriösare senare idag, ska rida om 2 timmar tror jag, och sen kanske det bär av till Becka. Det var ett tag sen tyvärr. Så nu ska vi ta igen det!

Klubbmästerskapen i tennis fortsätter i morgon, fast då är det dags för dubbel. Har faktiskt ingen aning om vem jag ska spela med, Men det får väl blir en rolig överraskning i morgon antar jag. Haha, Alla där nere är trevliga som få, så det ska nog inte bli några problem.
Nu ska jag ut i solen ( molnen börjar komma :(  ) och jobba lite på psykologi, hörs som sagt senare med ett roligare inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0