Slut på semestern

Godmorgon!
Julle kommer nog hem från stallet vilken sekund som helst nu, jag har precis varit ute och joggat. Galet skön morgon!
Fast nu seglar tyvärr molnen sakta in över småland. Får se om man kan fånga någon sol idag, hoppashoppas.
Idag är dagen jag åker hem från min semester på bonneland. Har varit helt underbart som vanligt. Imorgon väntar minst 3 arbeten som jag måste ta tag i så jag peppar verkligen, not. Menmen nu ska jag njuta av min sista tid med julle för ett tag!
Ha det bra tills jag bloggar ikväll.

Kommentarer
Postat av: JENNNIE

vet du vad? jag troor faktiskt att man måste komma, att vi har lektioner till kl 10 eller nåt, men du..jag struntar nog i den där lektionen.. känns lite onödigt..hehe.. (a)

2009-04-18 @ 14:07:20
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: JENNNIE

vadå för arbeten?! :o

2009-04-18 @ 14:07:47
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0