Text och åter text

Förlåt förlåt för dålig uppdatering men som sagt , grym idétorka just nu..
Det kommer igen jag lovar, frågan är bara när. Just nu sitter jag iallf och skriver klart en labbrapport medans det är 18 + utanför och jag egetligen borde röra lite på mig med ludde. Men det får vänta i allf en halvtimme till. Förresten, visst blir man störd när man har skrivigt 5-6 sidor för hand och är jätte stolt över hur mycket man har skrivigt! När man senare ska skriva över det till datorn visar det sig att man bara fått ihop 2,5 sidor. Blir lika galen varje gång, så från och med nu ska jag skriva med pyttepytte små bokstäver så jag slipper bli besviken. Haha, go I-lansprobelm!
Mamma och Pappa tog kameran med sig till Rom i morse .. :/ så nu har jag som sagt bara crap-mobilkameran. Men det ska funka!
Jag vet det är tråkigt med text, hoppas ni orkar läsa. Hejhej åter till arbete, bloggar ikväll med bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0