Påskbord på ingång

Hey allesammans!
Nu har jag legat ute i solen i minst en timme och läst/sovigt och njutigt. Går det göra annat?
Nu fick jag ett ryck och bestämde mig för att blogga lite innan påskbordet, är vi tidiga med det förresten? Alla andra verkar äta Påskmiddag i mon. Haha aja påskmat är gott så det spelar ju ingen roll.
Har inte ätigt sen 10 eftersom jag innan mitt solande red med Jessika i 2,5 timme och när jag kom hem därifrån var jag så trött att jag bara damp ner i solstolen. Har blivigt lite brun nu iallf, och fräknig som vanligt :).

Jag köpte en blus på HM herromdagen, men är väldigt osäker på om jag vill behålla den eftersom den inte ger mig sommarvibbar precis, kanske inte så att jag slänger pengarna i sjön eftersom jag kommer använda den, men jag får alltid sån noja över klädköp jag är osäker på. Skulle bara för en dag vilja ha hur mycket pengar som helst, bara för att se hur det känns liksom. Den drömmen känns ganska lång borta av någon anledning, och ett förbannat sommarjobb verkar det ju inte finnas på den här ön heller. Men jag får bita ihop och söka vidare :).

Här har vi iallf blusen jag är osäker på, Och gud va blek man är nu förresten, tänk efter sommaren sen, bruna ben och Jeans shorts, perfekto :D
Märkte att sommargästerna redan börjar komma förresten, på väg till Jessika tidigare idag var det inte mindre än 5 husbilar på samma rastplats! Pensionerna kommer tidigt iår verkar det som, nooo haha.
Kommer bli ett helvete att övningsköra i sommar när vägarna är fulla av sura turister som tycker att vägen tillhör dom.



Kommentarer
Postat av: JENNNIE

hahah. ja men var inte allt för avis! för det är inte lika säkert att vi ska åka nu..men då åker jag i alla fall, så jo -du kan va avis du! haaaa-ha-ha-ha-ha! :D



pussen på dig, smaklig påskmåltid! ;D

2009-04-10 @ 17:28:13
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0