När skolan tar all tid ...

Hey, verkligen tusen gånger om ursäkt för dålig uppdatering de senaste dagarna, har blivigt alldeles för mycket text och för lite bilder också, men jag hoppas ni vet anledningen till det sista. Bara 3 dagar i skolan denna veckan, och nu är det ju bara 2 kvar så det kommer nog bli väldigt lugnt. Och det är lika kul att se alla vårkläder i skolan varje dag, man vill bara hoppa högt och skrika äntligen! Det här har vi väntat på!
På valborg åker jag, kullman och kanske såfia till nybro( till Julia <3 )  och firar in våren för fulla muggar, 20-års fest på det :)! Mamma och pappa kommer hem ikväll, trodde faktiskt inte att jag skulle längta så mycket efter deras hemkomst men det gör jag, har varit mer krävande än jag trodde att ta hand om en liten vovve och en storebror alldeles själv. Och tro mig det den sistnämde var svårast. Mamma frågade mig igår om det var något jag önskade mig från Rom, och jag kunde ju såklart inte sluta min lista på saker, haha. Mamma fick stoppa mig och säga att det inte hade all tid i världen , men jag var väldigt bestämd på den punkten att jag ville ha en brun frasväska. Så det lovade hon att fixa om hon hittade en såklart :D
Ha en toppen kväll, ciaao

Fast brun ska det vara,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0