Pizza tonight

Nu är jag hemma och färdigshoppad. Riktigt skön dag faktiskt. Tog som vanligt 2 timmar innan jag började fynda, ,men när jag väl kom igång hittade jag endel endå.
Ikväll bestämde vi oss för att äta pizza på Robertos, så jag och Kullman ska möta Anden vid 7 tiden, antagligen spenderar jag hela kvällen där :)! Fy tusan va det var länge sen med pizza nu. Men gott är det, själv älskar jag Pavarotti! Det är den med oxfilé och beanersås(stavning?) på, shit nu vattnas det i munnen min!
Solen skiner så nu ska jag vila på altanen och sen ut med Ludde en sväng. Ha en toppendag.

Juste, här kommer dagens köp också! :D

 

Kommentarer
Postat av: JENNNIE

skitsnygga kläder! :o men inte så ovanligt när det gäller dig ;)



haft ett bra lov än så länge?!:)

<3

2009-04-15 @ 14:44:28
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0