Frankrike

okej , hej igen. Nu har jag lite mer tid kan man säga, Rikgtigt roligt var det att rida iallf och snacka om allt man har missat i Jessikas värld (min ridkompis). Solen sken på oss hela rundan så jag fick förnya mina fräknar lite, alltid kul.
Glömde fråga hur er dag har varit ?
+ att min outfit bild nästan var hemsk, så jag ska förnya mer än mina fräknar idag! kommer fler bilder längre ner.

Juste! Jag har en nyhet att dela med mig av också! Jag Becka och Fidda ska dra till Le France i Augusti! Beckas mammas väldigt nära kompis bor nämligen 20 minuter från Paris i en stor villa, vilken vi mer än gärna fick bo i hos henne och hennes man i en vecka! Jag blir helt galen varje gång jag tänker på vilken underbar sommar det här ska bli!
Vi ska flyga med billigaste möjligt, ryanair, Kommer kosta omkring 800 tur och retur. Okej ryanair kanske inte har den bästa servicen men vafan we are going to france! :D haha
Vi har gratis boende hela veckan och matkostnaderna kan nog hållas nere. Kan inte tänka mig något bättre!
Både Becka och jag har varit i Frankrike/Paris tidigare, men jag var hmm 5år första gången och 8år andra  så jag minns för tusan bara det barn minns! ska bli kul att kunna uppleva landet och staden på riktigt den här gången.
Mer om den här resan bloggar jag om när det närmar sig såklart! Det ska bli så galet kul! :D

Här kommer bättre bilder på dagens outfit:


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0