Vi vann!

VI VANN! Vi vann vår dubbelmatch, det var faktiskt väldigt orättvist eftersom dom var minst 2 år yngre, men jaja, vi vann i allf, haha. Imorgon klockan 10 spelar vi semifinal, hoppas jag för jag vet inte om min medspelare kan komma. Vore väldigt synd om vi fick lämna walk over och förlora bara för en sån sak men jaja. Dierkt efter matchen i mon (om det nu blir någon) åker jag till mormor tills måndag kväll och firar påsk med henne :) Mysigt med andra ord! Men kommer alltså inte kunna blogga på nästan 2 dagar. Mormor är inte precis hightec tanten, snarare tvärt om. Men det är så det ska va, tänk en mormor som sitter och smsar med sina vänninor, det är sånna vi kommer bli. Svårt att föreställa sig.

Om ungefär en timme kommer Becka och Fidde, Kanske också en gammal vän till Fidde, Lina. Får se.
Jag bjöd in lite tjejer till "tjejkväll" men de andra skulle bort, eller fick gäster (såklart det är ju påsk så) så det blev bara vi, men bara desto mysigare säger jag! :D
Nu ska jag ut i solen igen sista minuterna medans den värmer och sen ska jag se om jag ska baka något för kvällen, Shit känner mig som en Hemmafru, Bjuder över vänninor och bakar höhö. Illailla. Haha

Ha en trevlig kväll och njut av det fina vädret nu bara!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tjena snäckan!

Nu är det såhär att jag behöver lite hjälp, och du kan faktiskt hjälpa mig. Min Ipod lider av musiktorka, ny låtar måste komma in nu, om du tipsar mig om dina tre favoritliåtar just nu så skulle det vara en stor hjälp på vägen :)

Hälsningar Julia

2009-04-12 @ 10:44:44
URL: http://tresfresas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0