17:01

Sitter/ligger halvt död och kollar på tv, vet knappt vad jag kollar på ens så tråkigt är det. Funderar på att cykla bort till såfia och få lite liv i henne med så vi kan hitta på något. Dagen har annars spenderats med Julle en runda på stan och så träffade jag Oscar en liten stund också. Hittade 2 helt underbara par skor, men som tur var kunde jag hålla i pengarna, måste tänka på att jag åker till France nästa vecka, får inte sprätta pengar tills dess. Farligt för mig och min plånbok att ens närma mig en affär..
Humöret är tyvärr inte på topp, så nu ska jag banne mig ta mig i kragen och cykla bort till såfia endå. Imorgon bär det av till Garpen(visst en ö utanför kalmar?) där jag ska ligga på brygga i 2 dagar och steka med familjen. ciao 

Kommentarer
Postat av: Engla

Va köpte du för skor?:)

ååh va mysigt me frankrike! vart ska du?

2009-08-20 @ 17:02:30
URL: http://englass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0