Besöks rekord

Åh gode gud, besökar rekord idag! Jag vet att det kanske inte låter mycket men jag är endå så extremt glad och exhalterad över att jag idag har haft 50 läsare! (hitills)
 Från det till min dag för övrigt, lämnade som sagt tillbaka conversen och är nu 600kr rikare, dessa pengar ska sparas till France där jag antagligen sprätter dom på ett annat på skor. Efter mitt skoklipp hämtade jag och pappa upp Oscar och sen lämnade vi åter igen fastlandet. Eftersom det har ösregnat här i princip hela dagen blev det film och mys på schemat. Inte helt fel det heller efter några varma sommardagar, nu ska jag plocka ihop gott resetugg och peppa inför Göteborg och liseberg imorgon.
Ciao

Kommentarer
Postat av: JENNNIE

haha, vafan då:D jaja haaaa det bra!!!! vi ses när vi ses! ;) <3<3

2009-08-11 @ 21:34:22
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0