Förberedelser

Har haft en riktigt skön dag och bara legat på altanen, solat och läst bok. Det behövs en sån dag, speciellt nu innan jag inte kommer ha en ledig stund på över 8 dagar. Imorgon ska jag nämligen ner till Banken och växla pengar inför fankrike, efter det kommer Fidde och så ska vi packa tillsammans ( gäller att trycka ner det absolut viktigaste, tänk om man missar ngt?) Och sen är det ju bara förberedelser och allt man inte får glömma ska tas med tills vi åker på onsdag, ÅH GUUD det går inte längta mer än jag gör just nu!
Ikväll ska jag spendera kvällen med Kullman och Såfia eftersom jag inte kommer träffa dom på över en vecka sen.. Vi ska spela ett spel jag gjort själv ( haha det tog bara 2 år..) Spelet handlar självklart om oss, alla frågor är om högstadiet, fester, resor och en massa interna saker som man aldrig glömmer. Nu måste jag kila ut med Ludde en runda för sen ska jag iväg och spela minigolf med familjen. ciao



Ruggigt bra kampanjbilder från Ida Pyks nya kollektion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0