Gå in på explorer

Störnade att ni som har mozilla inte kan se förändringarna i bloggen förrens om typ 2 dagar. Men ni andra med internet explorer kan iallf se lite av hur det ser ut nu. Hoppas ni tycker det bli bättre än innan för jag gillar det verkligen, var så grymt trött på rosa konstigt nog inte Jenny färgen precis.
Kom precis hem från Färjestan med Kullman, kollade på mycket av HMs senaste kläder och kom fram till att jag måste invadera HM i frankrike för det finns knappt några kläder jag inte dreglar över när jag kommer in i den affären längre! Nu ska jag fortsätta med bloggen sen drar jag på kräftskiva hos Julle, ciaoo


Btw jag har hittat min drömsko:

999kr på scorett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0