Sommaren är snart slut

Godkväll bloggen, ligger ute i såfias hus och har Pirates of the carabien maraton, vi har bakat chocklatechipcookies och gjort egen chokladglass. Extrem film och myskväll alltså. Har inte kunnat blogga särskillt mkt på sista tiden eftersom jag har spenderat 2 dagar med familjen på en ö som heter Garpen, riktigt mysigt faktiskt. En öde ö med bara familjen i 2 dagar, låter ryggigt trist när man tänker på det, aja så var inte fallet och det blev en hel del stekande.
Imon åker såfia(och oscar :(  )  till sthlm för att se coldplay jag måste faktiskt säga att jag är lite avundsjuk, Men jag får skylla mig själv och istället tänka på att jag ska till frankrike nästa vecka, kommer bli så förbannat kul!
ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju mig

2009-08-21 @ 14:50:54
URL: http://mullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0