Pappa fyller år om 3 dagar-

Helt slutkörd efter två redovisningar på raken och med extrem magont kravlade jag mig till kvar över tio bussen, nu sitter jag hemma tre timmar senare och mår prima bra med en pepparkaksburk i knät och snö som rasar ner utanför. mmm jag älskar julen.
På onsdag drar jag och såfia till sthlm (hoppas jag, om nu inte snön förstör mina drömmar vill säga). Vet dock inte exakt vad jag ska köpa än men, en nyårklänning och skor till de skulle inte sitta fel just nu.


Vi firade pappas 50årsdag i Australin för 9 år sedan, när mamma fyllde 50 åkte vi till gotland.. känns rättvist
nu ska jag kolla tv och fortsätta med min pepparkaksburk, btw erkänn att jag är grymt cool i min kepa  he he

Kommentarer
Postat av: Anonym

tvillingar? elle trillingar med djuret:D

2009-12-14 @ 16:13:54
URL: http://mullman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0