Första skoldagen

Heey, första skoldagen kan nu bockas av från listan på hemska saker ;) .
Ne men seriöst va det inte så farligt :) ganska mycket skratt och i princip inget plugg! :D
Det är så skolan ska va, träffa vänner och skratta åt dumma lärare. Håll med snälla?

Fick ett tips om 20 frågor man kunde svara på, på bloggen så ni får veta lite mer om mig, vet inte om jag är så intressant men vafan, har faktiskt inte så mkt mer att blogga om just nu :D . ( resten av köpen i London kommer in i mon)
so here you go,

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

Kroppen helt klart! Vet inte varför det känns bara viktigt  :)
2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Hmm, nybro? haha nej skoja , ne men seriöst tror jag New York skulle passat mig perfekt just nu.
3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Nej, jag skulle mer vilja bo där för att jag är kär i den staden helt enkelt, Alla är så trevliga, det är nära till precis allt och jag får bara en bra känsla i mig varje gång jag är där :D
4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Sounds lame men en av mina favorit bloggar är faktisk Kenza?( behöver väl för bövelen inte länka den :P) haha jag vet wow :O, och de andra 2 är nog sofias  och Maddes blogg!
5. Prenumererar du på någon tidning?

Började precis prenumerera på ELLE faktiskt, inte för att man har råd med något ur den endå , men tycker den är en otrolig insperations källa! :)
6. Vad fick dig att börja blogga?

Jag började Sam/media och en av mina kära vänner där bloggade och snackade hela tiden om hur kul det var att kunna få ut sina känslor så allt är hennes förtjänst, tack Josse :D

7. Har du några stora planer detta nya år?

Ja, Jag ska resa så mycket som möjligt och hålla bloggen väl uppdaterad :D Schweiz om en månad! :D
8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Jag bakar själv , älskar doften när man tar ut det ur ugnen :D haha nästan det bästa med hela alltet!
9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Helt klart något som hjälper djur, men WWF antagligen.
10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

Mitt första husdjur va ett marsvin, han hette Edwin ,yey, haha nu har jag en underbar Liten westie vid namn Ludde.
11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

60- talet! ibland önskar jag att jag va född 1950 så man fick ha tonåren på 60-talet! :D
12. Vad är det mest onödiga du har köpt?

Ja du-- min stil är mer vad ångrar du att du inte köpt men mitt onödigaste köp.. hm.  typ min fotölj? har någon någonsin suttigt i den :)?
13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Har alltid genom alla tider avskytt NO av alla de slag!
14. Har du några inplanerade resor det här året?

Japp, Jag kom ju precis hem från London:D , ska med klassen till sthlm ,wow haha, och på sportlovet är det schweiz som gäller , till sommaren eller hösten blir det kanske californien eller en charter resa :D !
15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

1) Jag hatar att växa upp , vill vara liten för evigt :) haha 2) Jag tror det finns aliens helt seriöst ;)  3) Mina motions vanor är så invanda att om jag inte joggar en dag frågar mamma och pappa om jag känner mig febrig :P haha .

16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Nej! Jag klarar inte av den, vet inte varför :S , har bara ngt grov emot henne, hon känns så falsk. Stämmer säkert inte men det är så jag känner.
17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Jag älskar Miss sixty Jeans och Kullah , coola anna är också jätte fint!
18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

Jag har varit singel sen i sommras , mitten av juli tror jag vi gjorde slut .

19. Svär du ofta?

Ja, tyvärr försöker sluta men jag ger upp varje gång.

20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Min absoluta favorit plats i Sverige , hm måste tänka där .. Tror det är Hos min bästa vän Julia , Det är som att komma på semester varje gång man kommer dit , helt underbart!

 

Så people, nu vet ni lite mer onödigt om mig, irriterande att ni säkert kommer komma ihåg det här bättre än glosorna tills i morgon va ;)? haha hatar sånt.

När jag endå håller på kör vi en Dagens outfit också :)

Kofta, JC, 449kr

Thight, Aima 19,90 kr

Träsmycke, Indiskan, 79kr

See ya dudeee ;D

 


Kommentarer
Postat av: JONNA

Sv: haha åh tack så himla mkt, var det finaste jag hört på mkt länge! :D

nu blev jag peppad att fortsätta med bloggen!



och ja, klart det blev godis ! ;>

2009-01-12 @ 17:42:16
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: d

haha? vadå flum? :S ASSå omg. du kan va nanny! .Nä har bara lite grejjer kvar sen förra terminen:P

OKe men det låter roligt du:D Dyuktigt av deja tt thjälpa mormor.

Vadå nytt inlägg svart?:S

2009-01-12 @ 18:00:25
URL: http://dduuushi.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Haha, åh gumman- är glad att jag "fick dig" att börja blogga, din blogg är ju GRYMT mycket bättre än min nowdays.. Sorligt nog är jag inte alls inspirerad längre, skriver mest då och då för att "skriva av mig" Men det vänder nog snart, hoppas jag!? ^_^



Ses imon,åh då ska vi till simhallen, jätteyey!..;D

Puss!

2009-01-12 @ 18:06:16
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: dardan

duskulle sett hur vi ägde. fråga henne själv :P nä Men jo visst. vi e grymma vi:D

2009-01-12 @ 18:43:28
URL: http://dduuushi.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Haha åh, that makes my proud! ^_^

Yes jag är 98% säker, eftersom "alla" säger det, så glöm inte bikinin! ;p Ja hyfsat kul,men jag orkar inte raka benen ikväll!! Haha..



Syns imon! PUSS!<33

2009-01-12 @ 19:02:19
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fin outfit . :)

2009-01-12 @ 19:19:40
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: JONNA

Sv: haha åh vad glad jag blir.

men jag skriver bara det som dyker upp i hjärnan på mig. fast jag själv tkr min blogg e typ tråkigast i världen! :> höhö, tack iaf! :D



mja, eller kock & kock, tror jag skall bli servitris. är för lat och bekväm för att vara nått så stressigt som kock ;d men måste gå kök ändå, så ma kan jag laga åt dej! ;D

2009-01-12 @ 19:23:34
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Sofi

hehe :) kul du ville vara med iaf!

2009-01-12 @ 20:07:05
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: sofia

WAH FAVORITBLOGG U ROCK DUDE!! din är inte så dålig din heller! :D:D PUSSSS!



sv: haha, tveksamt mina träningsambitioner är inte så feta x) haha! men kanske! vi får hoppas!

haha ja är snabbast!

ja usch, de ändrar så snabbt hela tiden. så jäkla jobbit.

2009-01-12 @ 20:12:46
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0