London del 1

Hey, Nu är jag hemma från min tripp till London!
Vi var där i lite mer än 3 dagar och vet ni vad ?  det räkte precis lagom.
Vi bodde på ett hotell 100 meter från Oxfordstreet som är den gata där alla affärer i hela London ligger ( i princip)
Enligt mig och min bror var detta perfekt! Shopping överallt! Kan det bli bättre :D?
Här kommer lite bilder från resan :)


Bror Jag och Mammski, jag var så jäkla glad över att
redan ha hittat lite på urbanoutfitters( kommer bilder på det
i nästa inlägg.



Will Smith satt klistrad på varje dubbeldeckare i staden ;D


Piccadilly cirkus, påminde mycket om Time square i New york.


Första kvällen åt vi på "Angus steek house"
Jag och bror räknade hur många sådana restauranger det fanns
i london, vi såg minst 8 stycken , haha.
Men mysigt och engelkst var det! :D



Dag 2: Dagen vi åkte på sightseing först besökte vi Buckingham palace.


Efter det blev det till att gå igenom James Park för att komma
till London eye och Big ben, btw.. vafan gör pappa? haha



Ekorrarna anföll typ kameran :O


 Big Ben, yey tur att man inte ser stel ut ;)


Parlaments huset i London, enligt mig liite finare än vårt regeringshus kanske.



Sen var det dags för en 20 minuters resa i London eye,
Tyvärr var det väldigt dyrt men kosta vad det vill, det är helt klart det bästa
sättet att se London på!


Uppe i London eye :D


Bra focus mamma :) haha


Tycker det var ett perfekt London väder, dimma dimma dimma ;)


Yeey :D , påväg tillbaka till hotellet.


Om det endå gick så mkt bussar till öland .. suck :) haha

På kvällen dag 2, gick vi på Lejonkung musikalen,
Det tog hmm, 4 minuter sen satt jag och grät över hur vackert det var haha
Tyvärr fick man inte ta några bilder där.. Men ett tips det var underbart!


Dag 3: bestod helt av shopping och god mat,
OCH.. Jag och Bror kom gående såhär som vi gör på bilden
En engelsk dam kommer fram till mig på stan och vid sidan av henne
står en fotograf med en enorm proffskamera :O
Hon tar mig åt sidan och frågar om jag vill vara med i deras tidning?!
Jag - okey, sure..
Så hon frågade vart jag hade köpt allt jag hade på mig, ( hur fan säger man indiskan på
engelska?!) Aja vi fick ihop det och sen ville hon veta vad allt kostade i pund , yey.
Sen ställde hon mig där mitt på gatan och så tog fotografen lite bilder :O!
Typ det coolaste jag varit med om!


Kommer fler bilder och mer fakta om priser och liknande om  London :)!





Kommentarer
Postat av: Bella

tack så mycket :) wow vilka härliga bilder. LONDON Åhhhh..

2009-01-09 @ 17:10:03
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Elin

Woho snygging där! Finfina London bilder! : ) Jag är inte alls avundsjuk ;) <3

2009-01-09 @ 17:36:27
URL: http://particolare.blogg.se/
Postat av: Bella

Jaa eller hur :) Man känner inte att man hinner allting lixom. men blogga är så roligt och det blir som man tänker blogg.. på något sätt!

2009-01-09 @ 17:50:02
URL: http://bellablogg.se
Postat av: Bella

hahha aa det är så verkligen. bara det händer en grej är det första man tänker. WOW, dett måste vara i bloggen? Inte normalt. hahhaa!



Åhh tack. Men jag känner att jag måste ta en pause och fixa upp lite. Få tid att tänka och för mig själv så lovar jag att komma i samma tempo igen :)

2009-01-09 @ 18:41:48
URL: http://bellablogg.se
Postat av: linnea

Ja usch för sura lärare :(



ikväll så var jag inne i stan och fikade med några kompisar, vad gjorde du ikväll?

2009-01-10 @ 00:57:29
URL: http://nejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0