Stockholm i mitt hjärta..

Hemmahemma, ååh va jag älskar stockholm! Pappa och jag sprang från affär till affär och jag kunde bara inte få nog, haha. Tur att jag har sparat annars vet man inte hur det här kunde gått.. Vi spenderade i princip hela dagen på drottninggatan, och jag kunde knappt lämna weekday förrens pappa sagt till mig för minst 4de gången.
Jag hinner inte fota kläderna något vidare bra just nu, men jag fick iallf köpt hmm:

2par Cheap monday Jeans- weekday
Mintgrönt Cheapmonday linne- weekday
Stickad cardigan- weekday
Svart slappt linne- weekday
Randig pöströja- Ginatricot
Jeans skjorta- Gina
Söt randig blus- Salt
Vitt linne- topshop
Halsband och smycken på Gina och ut&penn

Lite bilder hinner jag nog med endå , men de blir bara kassa cam bilder just nu. Kör på riktigt imorgon. Ciao






1. Från Gina. 2. Från SALT. 3. Linnet från weekday och 4. Ett par av Cheap monday Jeansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0