Dags för ett inlägg kanske..

Ja varför inte , har så grymt tråkigt i den svenska tropiska hettan att jag satte mig i trädgårdens bortersta hörn och beslutade mig för att det var dags för ett blogginlägg igen. Och när jag skriver grymt tråkigt överdriver jag inte som jag annars brukar vara väldigt duktig på.. Min dag har beståt av , sova, äta frukost, steka, sova , äta glass, och vet ni vad.. Sen sov jag igen! yey. Nej livet är inte lätt när det är svårt.. och för att ni ska slippa läsa så mycket tänkte jag istället pryda inlägget med massor av random valda sommarbilder, enjoy.







Har redan spenderats en hel del tid vid kullmans pool, den är väldigt omtyckt :D

Jag vet att det var ett tag sen nu men har knappt lagt upp bilder från springbreak (25/5 heh) så here you go..







Hahaha, kan inte sluta skratta åt hur söt Kullman är här.
För att sammanfatta kvällen går det inte annat än säga att den var toppen!

När Sverige spelade den helt otroliga matchen mot England spenderades kvällen med Becka Fidde och
3 fotbolls galna tjejer från deras klass. Och självklart skulle vi också spela fotboll i pausen
( Äntligen fick jag visa mina dolda talanger ..not  )









En sak jag saknar i hitills i sommar är mina kära klasskompisar.
Har bara träffat hela bunten en enda gång hitills men hoppas verkligen vi tar tag i det här snart.
 Jag får försöka fixa grillning på vår lilla strand någon kväll, blir lite knivigt när vi är så många men de löser lilla jag på bästa sätt :) haha
Sen har Julia tagit körkort nu också så i sommar kör vi! (grattisgrattisgrattis)





Så, liten kort sammanfattning om sommaren hitills(missade mer än hälften och lite till)
Men just nu känns det som att sommaren inte kan bli bättre.. <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0