Nu är det äntligen sommarlov

Jahojaha, nu blev det ett inlägg igen, jag fattar bara inte att jag har 15 läsare om dagen när jag bloggar såhär sällan men heelt okej för mig så.
Ja vad har hänt sen sist? Jag har fått sommarlov och det kommer bli det bästa sommarlovet någonsin, haha, låter som en jädra fjortis " åh sommaren 09 kommer bli sen bästa sommaren ever! " Men jag tror starkt på att denna sommaren kommer slå det mesta. Har troligtvis fått sommarjobb också så här ska tjänas pengar och sen bär de av till sthlm, kommer nog inte va mycket kvar av de pengarna haha , men vafan man ska ju tjäna pengar av en anledning visst?
Känner att det här går väldigt trögt-.- kommer inte på så mkt att skriva, jag lever livet helt enkelt träffar kompisar och sover hela dagarna, precis som det ska vara alltså. Känner inte direkt att det finns en anledning till att blogga om man ändå hoppar runt på små moln av lycka hela dagarna, men ska kanske se till att blogga lite oftare nu när jag faktiskt inte har blivigt helt övergiven av er :D.

ciao

Kommentarer
Postat av: ABSOLUTINTEJENNIE

joooo vafan! nästa gång assåååå,måste träffasHERREGUD!! ;D

2009-06-14 @ 20:59:10
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: lohas

sv; tack så mycket! snygg header!

2009-06-16 @ 22:43:17
URL: http://lohas.blogg.se/
Postat av: JENNNIE

sv: HAH! pyttsan! faaast visst, du kan få vara den näst roligaste om du vill(a) men du är inte så rolig när du inte uppdaterar! c´mon girl! :D

2009-06-17 @ 21:21:21
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0