80 Dagar kvar

Godkväll.
Sitter här och försöker fixa reklam in på bloggen, men fy helvete(ursäkta) så svårt det ska vara då! att få in en liten reklamsnutt ska väl inte vara så svårt endå?! Tänk om man bara poff skulle bli så framgångsrik som Kenza och aldrig behöva oroa sig för om man får sommarjobb eller inte , för man har tillräckligt med pengar så de blir över endå.
Drömma går ju alltid , men jag ska banne mig kämpa lite för det nu,  wish me luck! Hehe

Imorgon är det skola igen, suck. Orkar inte tänka på min extremt irriterande väckarklocka. Har inte en sån där PIIIP PIIIP som alla andra har utan en oerhört lugn och "harmonisk" signal , typ som en piano melodi. Jag tänkte att jag kanske skulle vakna gladare av den eller något. Men eftersom jag nu förknippar det ljudet med att bli väckt , ja ni räknar ut det själva, melodin drives me crazy. Blev en ganska meningslös söndag men såna behövs väl också ibland.

Nu blir det att kolla Beck en stund och läsa Män som hatar kvinnor :) Natty


Kommentarer
Postat av: JENNNIE

fasen va charmiga bilder!! :D

2009-03-23 @ 19:14:01
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0