Drömar

Goodmoring everyone!
Vi sitter här på klassens samling (som iofs precis tog slut) och snackar för fullt om drömmar. Jennie hade visst drömt att jag föll från en klippvägg och slått upp läppen så att blodet sprutade inatt, haha, vem vet det kanske är det hon vill ;) .
Jag därremot drömde en ganska rolig dröm, eller ja inte va den tråkig iallf . haha
Jag drömde att jag och några kompisar var på fest, helt plötsligt när vi dansar upptäcker jag att jag har min pyjamas tröja på mig och ingen BH under, paniik. Så jag springer ut från festen och ska sätta på mig min BH som jag visst har i handen? Och när jag står utanför festen kommer en våldtäcksman. Jag blev jätte rädd och sprang men kom ingenstans, Men det gjorde inget för ut från festen kommer världens snygging och försvarar mig, han slår ner våldtäcksmannen och jag blir jätte kär. Efter det här beslutar jag mig som tur var för att vakna :) haha så det blev en strålande natts sömn för min del , :)

Drömde ni nått kul inatt ?  


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Haha nja det blev inte så många våfflor, de fanns inte tid till de tyvärr :P Va skönt :) Jodå det är bara bra med mig, hur är det själv då? :) vad hittar du på om dagarna?

2009-03-27 @ 15:10:42
URL: http://svidde.devote.se
Postat av: JENNNIE

hahahha, min högsta önskan ju! näe du jenny det var den hemskaste mardrömmen nånsin!! ska du veta:) CHILL!

2009-03-27 @ 18:25:34
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0