Ensam korridor? Yes

Hallåhallå.
Hoppas alla ni som läser detta sitter hemma i era sköna stolar och har det lite roligare än mig.
Jag står nämligen upp i staggs korridor, helt själv. haha , mobbad , jag ? nejnej :)
Nej men allvarligt, Jag slutade för ungefär 1,5 timme sedan och just nu väntar jag på Julles mamma som ska hämta mig klockan sisodär halv 5 så bara 40 min var nu! yey haha. 
Mina klackar dödar mig btw, varför valde jag högklackat av allt just idag ? 

Till en början fick jag iallf sällskap av Beckis och Sara Astner ( Med tyskt uttal och pisk ljud på Astner ;) haha ) och Men eftersom Beckis ville hem och Sara "ville" gör prov så sökte alla mina sinnen upp en ensam dator som jag kunde bilda klubb med :)!

Flumigt inlägg ? endel. 
Men ja .. har man inget bättre för sig så-.  
Det pinsammaste som skulle kunna hända nu är väl egentligen att en hel klass bara väller ut vid sidan om mig eller ngt liknande. För då skulle väl ungefär hälften stanna upp och undra vafan jag står och skriver för uppsatts mitt  i korridoren, höhö. ( ser det framför mig lite hela tiden så skriver fort som fan)

"PLING" - Oj sms från kullman där ja .
Ska nog svara ;) haha

Hörs när jag kommer hem , SHAN THE MAN ikväll! gogogo laddar för fullt .


Kommentarer
Postat av: Jennnie

haha! stackars ensamma jenny..

kom det ut någon klass sen då?? hehe:D

puss!

2009-03-02 @ 19:05:57
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0