Fail

Hey,
Har precis lagt ner photoshop, det gick verkligen inte som jag ville så jag fick ett mindre ryck och treyckte ett antal gånger på control alt delete ,  hehe-
Ikväll är det Robinsson! Det är väl ingen som kan ha gått miste om detta förutom min mamma såklart? Jag fattar det bara inte, varenda busshållplats , varenda reklam skylt , varenda reklam paus på tv, på radio i tidningen ÖVERALLT har det stått att på lördag börjar Robinsson 2009! Och mamma missar detta ? hahah tillåt mig skratta.
Aja så kan de va .. Jag ska iallaf kolla , och hoppas på något annat än fiasko får vi väl göra då. Hörde att tv4 hade slått ngt slags rekord när det gällde att sammla ihop flest korkade människor på en och samma ö. Grattis tv4 Svenska folket jublar!

Ha en fortsatt trevlig kväll hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0