För rosa?

Hey, skulle gärna vilja ha er åsikt om en sak. Och eftersom ni antagligen läste rubriken fattar ni redan vad jag har för fråga.
Igår ändrade jag bakrunden på bloggen och gjorde den rosa, min fråga är , är bloggen för rosa nu?
För tro att eller ej, Jag har aldrig varit ett fan av rosa. Rosa är så otroligt tjejigt. Och det stör mig. Men sen gick något i huvet snett och jag gjorde min blogg så tjejig som de bara gick? haha
Så Säg till om den är överfjollig så fixar jag gärna de :D haha.

Idag blir det en tripp till IKEA med familjen , Bror min ska göra om rummet och sen ska vi renovera köket , om det någonsin blir av.. Men vem vet idag kanske min familj kan ta tag i något för en gångs skull. Hoppas hoppas.
Tänkte hoppa in i duschen en snabbis nu för att slippa förgifta de andra IKEA besökarna.  Får se om jag behåller den rosa bakrunden också...

Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker det har blitt skitsnyggt i bloggen! :D

2009-03-22 @ 11:15:03
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit snygg blogg. :D

2009-03-22 @ 17:33:02
URL: http://xkostudios.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0