Forever21

Godkväller,
Åter en vecka har gått ( skolvecka) eller jo en dag kvar men jag måste se lite positivt på något för stunden så jag säger att skolveckan är över :)!
Skämms över dålig uppdatering under dagen , men åkte direkt hem till Becka efter skolan så ni får skylla allt på henne. Vi red (ovanligt va ;) ) och det var så grymt kul! Kommer iofs ha träningsvärk i ett par dagar nu men det var det helt klart värt för en gratis ridlektion. Idag var förresten hela Schweizer gänget sammlat hos becka. Trevligt värre.
Vi bestämde oss också för vad vi ville köpa på Forever21.com ,  men jag fick en kommentar som sa att tullen och frakten var otroligt dyr så jag blev lite orolig där ett tag. Men fri frakt har vi iallf nu, så om det är något vi åker på kan det bli tullen, men det är det värt i detta fallet!
Lovade att jag skulle blogga om något annat än mina förbannade Jeans, och jag planerar att hålla löftet. Så jag ska inleda ett nytt projekt. Måste bara komma på vad först. Snälla ge mig tips hjärnan känns helt tom för tillfället. Men jag funderar skarpt på att fråga ut alla mina kompisar en efter en om dom ställer upp på en plåtning, Jag mästerfotografen och sminkösen ;) hahah.
Ne men det skulle vara grymt roligt. Och om dom inte vill får jag väll helt enkelt tvinga dom! :) , för tänk att själv få vara med på en av de här bilderna, helt otroliga:







Kommentarer
Postat av: JENNNIE

sv: haha, du får kämpa på med det där alltså, jag tror på dig!! (eller inte..) haha! jodå ;)



så snyggt är det!! haha, hur blir det med far din, hora?! hahah, våra internskämt allså, de är hemska! haha. alltså jag är cp.



ses imorgon pussen!!

2009-03-26 @ 21:23:31
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: JENNNIE

sv: sluta käfta va!!:D och bara så alla jennys läsare vet, hon är INTE nåen hora!! nöjd nu?! ;) nu hör jag dig lite längre fram i klassrummet..PUSS PÅ DIG

2009-03-27 @ 09:14:56
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0