klar trasat !

Äntligen har jag trasat klart, tror jag, man vat ju aldrig vad man kan få för ryck en dag när man inte har något att göra.
Tog minst en timme till av min dyrbara tid, oerhört dyrtbara tid, not. Men nu efter en timmes slit är de iallaf klara!  :)
Ludde smög sig fram när jag fotade som ni ser ;) hahaha , så jävla söt han är! Helt galet :D.
Jag tog en treo mot min huvudvärk förresten och den gick över! Grymt skönt, så treo är att rekomendera alltså. Ny erfaranhet för mig. På tal om medicin har jag helt tappat respekten för hur stora doser man får ta. Tror det blev så i Schweiz då jag praktiskt taget åt mer medicin än jag gjort under mina första 16år. haha.
Känns lite som att de enda jag bloggar om är mina förbannade Jeans, så imorgon ska det bli ändring på det. Vet inte hur men ändrig ska det bli :)! nu ska jag kolla vad pappa skrattar åt på TV , Have a good night !




Kommentarer
Postat av: JENNNIE

APSNYGGA JEANS och supergullig vovve! och JA jag är så satans avis!!;) hur går det med ickesvärandet?! haha!! inte så bra va?! det börjar arta sig, bara EN enda svordom i detta inlägg! hihihihi.

ses imorgon PUSS på dig!

2009-03-25 @ 19:59:48
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fiint blev de iaf :)

2009-03-25 @ 23:46:09
URL: http://svidde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0