Lördag, Grattis Ola!

Goodmoring blogg-readers!
Vad händer idag? Mitt shema är fullspäckat, så ska försöka blogga i pauserna. Om 20 min går bussen till stan, Kullman och jag ska in och se om vi hittar något snyggt, Jag ska speciellt leta efter kläder till kvällens 18-års fest! :) Det ska bli grymt kul! Jag fick låna en av Kullmans kjolar igår, en svart med dragkedja(tack) eftersom jag verkligen inte hittar något jag inte har haft på fest. Vänner är bra att ha (Y) . Så om jag inte hittar något idag blir det nog den.

Nu måste jag sminka mig lite fort, ha en toppendag tills vi hörs igen!



Kofta, JC, 499kr
Jeans, Cheapmonday, 399kr
Convere och skinjacka till.


Kommentarer
Postat av: JENNNIE

hahaha självklart jag borde öppna eget!! :o hahah!



jo men det blir man glad av! fast du svor faktiskt ändå, "så jävla söt" ahahha, fail! nerå, men tack sötnos, men det är DU som är så jävla söt här!



haha fasen va kul det skulle va! men måste bara kolla att du är seriös??? hhaha, pinsamt om du ba skojade och ja ba JA FÖFAN. hahhah

ha det så kul ikväll! du har snyggast kläder btw!! <3

2009-03-28 @ 11:26:21
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0