Lyckodagen

Hallå i stugan , hur är det med er?
Jag mår bra, bara bra. Kanske är liiite väl mätt. Men är det god mat kan man inte hjälpa att man äter :) höhö
Idag hade vi dans i skolan, 1 timme disko och 1 timme hiphop. Och jag säger då de. Fy helsike va kul det var med Disko!
Jag och Sara packtade så nu ska vi börja på Disko till hösten! :D yeey, inte alls långt dit nejnej.
(Jag inser nu att det här har varit min lyckodag)
För sstrax efter skolan gick jag och kollade på Jeans och hittade 2 par för 400 kr! Stycket så klart, (sån tur hade jag inte)
Så jag hängde undan båda och nu är det enda problemet att välja, men jag tror jag siktar på Cheap monday Jeansen.
Efter det åkte pappa och jag ner till Färjestan och skulle kolla nytt Tennisrack eftersom de jävlarna inte lämnat tillbaka mitt :(.
Och Jag som fasat över att bli av med 1500 bara sådär hittade ett underbart rack för halva priset så nu kostade det bara 799! Mer pengar åt Jenny!
Nu har jag överskotts energi som vanligt så jag ska jogga. haha
Och en sak till! Min gammla ridkompis ringde och sa att hästen vi red innan behöver ridas igen. + dess kompis , så nu har vi 2 hästar att rida hur mycket vi vill! (Igen)
Ja herregud som jag nyss sa , min lycko dag.

Joggajoggajogga, pepp!

Har fasiken inga roliga bilder, tyvärr . men det kommer snart hoppas jag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit va kul!! :D:D

Jag borde också jogga. xD Men jag är ju såklart för slö för det ;)

2009-03-16 @ 21:07:04
Postat av: Katta

Förra kommentaren var min, men namnen försvann ;)

2009-03-16 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0