Nostalgi

Hey, snart ska jag träna så slänger bara in ett kort inlägg nu :)
Imorgon är det föreläsning om doping till 10 , sen får vi åka hem, grymt skönt måste jag säga.  Kanske blir en runda på stan där med om det hinns med. Får se, jag har blivigt lite för shoppingsugen på sista tiden, måste kunna kontrollera mig ;) haha.
Under de senaste dagarna har jag blivigt extremt sugen på att bara krypa upp i soffan med täcke och en kopp honungsvatten och titta på Disney filmer en hel dag. Håll med om att det inte låter helt fel såsäg ? Så ja, får se när det blir av.. men av ska det bli! Nostalgi= Jenny Persson.
Aja sa ju att det skulle bli ett kort inlägg men hörs ikväll hörrni.
  


Kommentarer
Postat av: JENNNIE

det var det fan!! ;D ja eller hur, men äh det är inte så stor risk att det händer oss??vi kan nog lugnt fortsätta.. (y) HHAHA, nej men ska inte skämta om detta. skäms! hah (a)

2009-03-24 @ 12:04:16
URL: http://sennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0