Now it continues, tada

Godkväll .
Har nyss varit ute med Ludde och passade på att ringa Becka när jag var ute. Skulle kolla om planerna för filmkvällen i monkväll fortfarande gällde, men det första man hör när någon svarar är "heej" med den tjockaste rösten på länge.
Den stackaren ligger med 39 graders feber och kallsvettas. så krya på dig gumman!
Det är för övrigt varit minst 14 personer borta från min klass varje dag den här veckan. Så det måste vara något som går.
Hur mår ni ? Ingen feber hoppas jag?

Jag tänkte slänga upp lite underhållande bilder från helgens fest för att förhöja stämningen lite :) .
Men innan jag gör det måste jag bara få berätta varför min dag har varit så galet stressig.. Vi skulle nämligen vara klara med en 12 sidig rapport i svenskan tills idag, så igår i skolan skrev jag 2-A4 datorskrivet och var väldigt nöjd, ( jag hade redan skrivigt typ 8 så nu var det ju inte så mkt kvar då) Jag sparade det och mejlade hem det. När jag väl sitter hemma på kvällen och har laddat lite för att orka skriva det sista öppnar jag den bifogade rapporten, och vad ser jag. Att ALLT det jag skrev i skolan är borta ?! Så jag tänkte att okej , jag gör det på sista lektionen idag. Men idag när jag kom till skolan idag och skulle öppna filen i skolan saknades fortfarande all den fakta jag skrev igår!
Där var Jenny Persson nära till tårar vill jag lova. Så det var bara att sätta sig och skriva allt jag hade samma sak igen, fast som alla vet blir det aldrig lika bra andra gången.. Så det var den roliga händelsen i dag gott folk . ( sarkasmen dryper)

Då kör vi bilderna :D haha



Nu ska jag gå och äta macka,mums,  nattnatt


Kommentarer
Postat av: Beck

åh sötan! tack <3 löste de sig med svenskan ?

haha jag ska så dig för de där bilderna :P <3

2009-03-13 @ 08:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0