Nu gör vi om.. Det behövs

Hey, Lämnade precis av en liten Becka hos sin moppe :) Såfia stack en liten stund innan.
Båda sov här inatt efter gårkvällens fest. Och jag måste bara få säga GAH VA KUL DET VAR!
Tacktacktack för en underbar kväll! Halsen är lite öm efter allt singstar, och benen lite sköra efter all dans jag lärde mig, haha men såå värt det!
Vi kom också på en ny lek, den som sist sitter ner på rumpan från stående position får dricka.
Och jag som gick in för leken och verkligen ville sitta först bara fälde ut benen och föll pladask ner på mitt stackars as hahah. Jag tror jag såg ut som Björn gustavsson i melodifestivalen. De fula var att jag va sist endå!
Men skoj ohoj var det :D

Det kommer bilder från kvällen sen :D , hela dagen idag ska jag lägga tid på att göra om blogg designen. Så hoppas det blir precis som jag vill ha det. Den ska skrika sommar för fulla muggar det är det enda jag är säker på.
Kom gärna med förslag.

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0