presenter är svårt

Hey allihop.
Jag sitter på golvet och pysslar med Beckas födelsedagspresent , haha , det roliga är att hon fyllde i november så förlåt jag vet jag är sen. Men nu när hon väl får en ska det bli en ordentlig en! :)
Dagen var ganska lam, ingen idrott på idrotten istället hade vi gränser, typ "drick inte barn , och om ni gör det gör det inte ihop med en kaggnist iallaf".  Jaho jaha finns inte så mycket att skriva om, eller jo idag på Naturkunskapen skulle vi utföra en massa expriment, så vi sprang runt i våra vita rockar på hela skolan och letade efter saker. yey. vi skulle bland annat äta godis och springa en viss sträcka och sedan vända, vilket kändes endel dumt i vissa lägen . haha .

Hur såg er dag ut ?
Jag har precis ätigt , och helvete (förlåt jag vet jag måste sluta svära så mycket ) att mamma ska laga så god mat, man bara äter och äter , och tillslut sitter man där och är så mätt att man mår illa. Ilands problem ohjaa.
Vi har fortfarande inget i skolan, inget alls. så efter skolan är det fortfarande ovant att kunna sätta sig vid datorn med gott samvete.
Och jag köpte Cheap monday jeansen. Dom sitter faktiskt riktigt bra. Förlåt för dålig uppdate med bilder. Det kommer , de kommer.

Måste ju bara slänga upp några bilder nu bara för det. hmm., se va vi kan finna.
Här hittar vi några, mallorca bilderna Julle tog. Galet va jag längtar efter sommaren!















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0