Sommartid tjohej!

Godmorgon några tidigare läsare uppe montro?
Jag åker med mamma in till skolan idag så som vanligt fick jag 20 minuter över och tog mig tid till det här, fantastiskt va? :)
Ganska lugn skoldag slutar halv 3 och har en lång lunch vilket är grymt störande, men vi får väl gå och se om vi hittar något på stan. Det var helt galet va trött jag var i morse när jag vaknade också! Men sen kom jag på att det inte är så konstigt eftersom klockan egentligen inte är mer än kvar över 6 nu .. Men tack och lov för sommartid måste vi ju endå säga för nu får vi längre kvällar och det är sommarkänsla det.
Tv4 nissen sa nyss att det skulle bli ett par torra och ganska soliga dagar nu framöver. Äntligen kanske våren är här. :D
Nehej nu måste jag plocka iordning skolböckerna så jag inte glömmer ngt onödigt. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0