Tjena

Har tänkt på en sak ett tag nu, Jag är så grymt trött på min Header! Den är så enformig liksom, bara en bild knappt någon text , blabla det händer inget i den som väcker uppseende. And that's a bad thing. Så jag ska kolla runt på en massa andra bloggar och se om jag får lite insperation. måste boka bowling också, shit tror nästan att det kommer vara fullbokat, hoppas inte jag är grymt sugen på att bowla just nu!
Annars får det väl bli film eller något annat mysigt framför dumburken. Det är ju trotts allt söndag-efter-fest så :)
Har ni några tips eller helt enkelt inte tycker jag ska byta header kommentera kommentera ! Ciao


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Åh, bowling :) de har jag redan hunnit med idag :D Din blogg är verkligen fin den med :) Jag tycker om din header, fast visst kan de vara skönt att uppdatera lite ibland ;) Haha ja, visst är det smidigt :D:D

2009-03-29 @ 13:57:05
URL: http://svidde.devote.se
Postat av: JENNNIE

din header är skitsnygg!



sv: haha ja visst är jag busig?!

ja men det skulle va jättemysigt ju!:) disneyfilm OCH ben&jerry's då?! :D hahh.

va kul med bowling, hoppas det är ledigt!

ha de gött, see yaaa tomorrooow!!;) <3

2009-03-29 @ 15:40:18
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha. du ska ha denna som header. 93829608.jpg" rel="nofollow">http://www.commentbuddy.com/comments/Funny-People/seekcodes93829608.jpg ..



INgee snack om saken. baera gör det.

2009-03-29 @ 19:48:25
Postat av: dardan

^

2009-03-29 @ 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0