Lite nytt.

Godmorgon.
Eller god middag kanske man ska säga?
Min dag började på ett ganska konsigt sätt iallf. Först var jag nämligen ute och gick med Jessika i ungefär 2 timmar, och efter det var jag så grymt trött att jag gick och la mig igen och sov. Så nu känns det som att det var igår jag och Jessika traskade omkring ute i skogen, fast det bara var 2 timmar sedan. Aja  nu är jag vaken, pigg (till en viss del) och glad och har tom hunnit göra om headern lite ! :)

Vad händer idag då?
Jag ska ta det lugnt fram till kvart över fem, då är det samling för Persson,Kullman och Holmströms hos Kullmans. Därifrån ska vi ta oss över till fastlandet för att se på bio( Män som hatar kvinnor) och därefter blir det middag på resturang. Trevligt värre!  Efter middagen tar vi farväl av våra föräldrar och tar bussen till SP08F:s klassfest :D.  Jag har ingen aning om hur vi ska hitta dit , men det löser sig nog.  Och förfest på buss är ju alltid kul , wohoo (y)

Ha det bra, jag bloggar nog mer innan kvällen.



Kommentarer
Postat av: JENNNIE

ikväll!;D see ya theeere.

du har lite förändringar på din design ser jag, mycket fint måste jag säga!!! (måste) HAHA nej, det var väldigt tjusigt tycker jag!

2009-03-14 @ 13:14:54
URL: http://sennie.blogg.se/
Postat av: kulleee dååva

förfeest på bussne blir kanon(L)(L)

2009-03-14 @ 16:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0